top of page

HYPPIGE SPØRGSMÅL

  • Hvem er jeres officielle billetudbyder?
    The Artist benytter sig kun af følgende billetudbyder: Ticketmaster Sweetdeal (herunder SpotDeal og Deals) JyskFynskeMedie PoltikenPlus (Udvalgte koncerter)
  • Kan jeg refundere eller bytte min billet?
    Desværre, vi kan ikke refundere billetter efter køb.
  • Jeg er blevet forhindret i at komme, kan jeg refundere eller bytte min billet?
    Desværre, vi kan hverken refundere eller bytte en billet efter køb.
  • Jeg har ikke modtaget min billet, hvem skal jeg kontakte?
    Vi henviser til den respektive billetudbyders kundeservice, da The Artist ikke kan hjælpe med billetter.
  • Jeg ville gerne lave et gruppekøb, kan jeg det?
    Ja. Du bedes tage kontakt til Ticketmaster når det omhandler gruppe køb. Læs mere her: https://help.ticketmaster.dk/hc/da/articles/360016460574-Hvordan-kan-jeg-bestille-mange-gavekort-til-en-st%C3%B8rre-gruppe-eller-virksomhed
  • Er det tilladt at videresælge billetter?
    Ja, det er tilladt at videresælger billetter til købspris. Det er ikke tilladt at sælge billetter til merpris, også hvis koncerten er udsolgt. Billetsalg og billetkøb udenfor de The Artists officielle billetudbyder er på eget ansvar. Billetter købt igennem Ticketmaster henvises til Ticketmaster Resale https://www.ticketmaster.dk/feature/resale/?language=da-dk
  • Hvor lang tid varer koncerten?
    Vores julekoncerter varer som udgangspunkt 75 minutter uden pauser.
  • Kan jeg parkerer ved kirken?
    Det er på eget ansvar at undersøge parkerings muligheder nær kirkerne.
  • Sælger i mad og drikke under koncerten?
    Nej. The Artist sælger ikke hverken mad eller drikke under koncerten.
  • Er der personale til steder under koncerten?
    Vi stiller altid med personale til koncerten.
bottom of page